habis sudah untuk tahun ini

hello, aliens! ehe. even dah sebulan hari tinggalkan sekolah, tapi aku still rindukan sekolah. semua benda aku rindu except homework & cikgu (whoopsi hahaha) aaaaa sedih. aku rasa macam baru semalam aku menjejakkan kaki kat sekolah sebagai pelajar tingkatan 4 & now its already over haih. & oh ya, sorry lambat upload entry ni bcs....yeah, well, u know me. aku ni busy, dengan suami, anak lagi. ok sila tumbuk muka aku bertubi tubi. sekarang tau, sekarang.

tapi yang paling rindu classmate aku. peh rindu gila sia. hari hari aku teringat setiap lawak bodoh yang diorang buat. aaaaaaaaaaa rindunya kat depa. they will never be replaced. never.

in my previous entry, aku dah cerita kan betapa dajalnya kiteorang kat sekolah hahah. so, aku tak tau lagi dah nak cerita apa. & here's some pictures yang dapat ditangkap sepanjang 2013 bersama classmates tersayang (eceh sila muntah)

-
-
-
-






















































well anyway, excuse my annoying + ugly faces hahaha. & kamera semua kebanyakan dimonopoli oleh kaum perempuan, harap maklum haha. we've been thru everything together. kene marah sama sama. kene bahan sama sama sampai ada yang kecik hati, merajuk (eleh menyampah haha) terima kasih banyak banyak sudi layan kepala gila, annoying lvl infinity, kuat memekak aku ni haha. korang memang the best. u guys can never ever be replaced :)

and kepada yang nak pindah tu, balkis, acap, alif & etc, jangan lupa aku weh! aku sayang korang especially balkis ngok ngek kepala kemek haha. 



and oh ya,
kalau dulunya tak rapat, tapi sekarang boleh dikatakan agak rapat lah jugak en hehe. sayang kalian wahai puteri puteri cantik lol.

aku rasa dah panjang sangat dah ni aku membebel hahah so, bye. till the next post! xo





"The world comes to life and everything's bright
From beginning to end when you have a friend by your side
That helps you to find the beauty you are
When you open your heart and believe in the gift of a friend
The gift of a friend"