time flies so fast!

so my final exam has started two days ago. 4 papers down, 26 papers to go. ya Allah cepat lah habis final. banyak gila ah kertas. naik kematu jawab paper, lagi lagi yang sampai 3 jam, 2 jam setengah. peh. tapi tak pernah pun sempat aku rasa. semuanya nak siap hujung hujung masa hahah.

honestly, aku rasa sangat sangat sayang dengan classmates aku tahun ni. semua masuk air & sekepala. buat jahat sama sama, selalu bekerjasama time exam (if u know what i mean :p) & banyak lah lagi. words just cant describe everything. aku fikir tahun depan dapat classmates yang sama jugak, takde rombak kelas. rupanya ada hmmmmm. what to do kan. diorang semua struggle nak naik 5sc1 tahun depan, but not me. idk, aku malas nak duduk kelas depan depan. banyak pressure. lagipun aku tak ngam sangat dengan budak sc1 :p. 

seriously, aku memang tak boleh nak duduk kelas sc1 sebab aku ni jenis yang bising, banyak cakap, malas nak buat homework (sometimes). tengok ah budak sc1. senyap je. aku tak boleh aaaa hahaha. 

cikgu cikgu cakap 4sc2 tahun ni paling dajal. sikit pun perangai tak macam pelajar science. selalu ah jugak kene sebut sebut dekat bilik guru. but who cares mayn? haha kiteorg still perangai sama. puas cikgu membebel, marah. kiteorang kene marah pun still boleh gelak, senyum senyum hahah.

we always share our joy & happiness together. sangat seronok sebenarnya. kadang kadang tu siap ejek nama bapak sampai atuk moyang. masjid lah, nordin lah, dodol lah. orang yang sabar imannya saja boleh hadap diorang ni hahahahah

& aku dengar ramai nak pindah tahun depan. acap, kish, alep. haih haih haih. kenapa sekejap sangat pertemuan kitaaaaaaaaaaaa hm. except for acap lah, dah almost 4 years satu kelas, sampai kene gossip lol

rasa macam sekejapnya nak spm. sekejapnya nak habis sekolah. hm. i really, really gonna miss them bila dah habis sekolah nanti. 

& oh ya, budak kelas aku dah jadi satu tradisi tiap tiap hari main lagu cup song. siap bawak cawan. siap hafal step tu hahahaha


"you're gonna miss me by my hair, you're gonna miss me everywhere. you're gonna miss me when i'm gone" :)

Mathematics Modern paper for tomorrow. till then, people! xoxo