luahan hati

hi. orait harini nak cerita panjang sikit. dah lama tak type panjang panjang ni haha.

kadang kadang kan, aku dah malas nak buat baik dekat semua orang. sebab apa yang aku dapat cuma layanan macam taik. SEMUA ORANG mcm tu. saja bagi besarkan semua orang tu. 

aku tak pernah ignore orang (setahu aku lah. tapi kalau yang aku pernah ignore tu, mungkin aku tak sengaja. maaf) bila orang mintak tolong aku, aku tolong je. bila orang send whatsapp/wechat/text aku reply je. tak pernah aku ignore aku rasa. but when it comes to me who ask for help, they are just like "ala sorry lah. busy" "sorry lah weh, aku malas ah nak buat. kau buat lah sendiri" alright everyone. aku memang tak penting kan? yes, you all can ignore me all the time. i dont mind :)))))

lately ni, aku tension. sumpah tension. & idkw. yes, orang tengok aku senyum, aku gelak like there's no tomorrow. but nobody knows what i feel inside. and everyone couldnt understand. there's nobody cares. sometimes, aku nak ada sorang kawan yang macam aku. perangai & isi hati dia macam aku. tapi belum, aku belum jumpa orang tu. 

kemana je aku pergi, kemana je aku mengorak langkah, takde orang yang cuba nak faham aku. takde sorang pun yang tak layan aku like a piece of shit. aku dah penat tau. aku dah lama pendam. aku dah penat tahan nangis. aku rasa bila aku mati satu hari nanti, takde sorang pun yang akan sedih kan? ye lah, aku ni kan asyik menyusahkan semua orang. semua orang suka bila aku takde rasanya. haih

aku bukan attention seeker. aku just luah apa yang aku rasa kat dalam & apa yang aku luah ni cuma 1% sahaja. tak semua. takpelah. biar je aku pendam. kang kalau aku luah semua ada yang menangis depan laptop ni karang haha. ok ciaow! x